3 maanden verder... - Reisverslag uit West End, Bahama's van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu 3 maanden verder... - Reisverslag uit West End, Bahama's van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu

3 maanden verder...

Blijf op de hoogte en volg Rutger en Sophie

06 Juni 2016 | Bahama's, West End

Lieve allemaal,

Het is een tijd geleden dat jullie iets van ons hoorden. De reden hierachter is simpel... We hebben keihard gebikkeld! Werken, werken en werken. Alles om ons streef-spaardoel te behalen en zo onze reis te kunnen bekostigen. Vandaag is onze laatste werkweek aangebroken en kan met trots zeggen dat we ons doel behaald hebben!

Maar, even voor mezelf sprekend, wat was het zwaar. Ook al ging het elke week beter, elke dag was weer een uitdaging. Het reizen naar werk, het Engels praten, het sparen, het missen van thuis, het leven in een 'hostel'. Terugkijkend was het het allemaal waard! Niet alleen zijn mijn 'professionele' doelen zoals Engels verbeteren en leren managen in een XL winkel behaald, vooral mentaal heb ik wat bereikt. Ik heb zoveel tijd gehad om te kunnen nadenken en heb situaties meegemaakt waarbij ik uit mijn comfortzone moest stappen. Ik voel me veel sterker nu dan een paar maanden geleden :-) en daar ben ik blij om en dankbaar voor.

Klaar om te beginnen aan ons tweede reisdeel!!!!

Dinsdag 14/6 vertrekken we met de camper van Brisbane naar Cairns. We hebben veel tussenstops en ik hoop te gaan snorkelen (het is opeens koud geworden hier!!!!). Daarna rijden we door de outback naar Alice Springs en gaan we Ayers Rock bekijken. Vervolgens gaan we naar het zuiden waar we over de Great Ocean road gaan rijden. Uiteindelijk stoppen we in de grote steden met als eindpunt Sydney. Een roadtrip van zo'n 12.000 km (!!!!help).

We zullen jullie op de hoogte houden en hoop veel leuke reisverhalen te kunnen delen.

Liefs,

Sophie

  • 06 Juni 2016 - 09:48

    Arnold:

    Niets dan bewondering en respect voor jullie ondernemingslust en doorzettingsvermogen! Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend, figuurlijk én letterlijk, om nu eindelijk aan het avontuur te beginnen. 12000 km. In hoeveel tijd?
    Klinkt in ieder geval behoorlijk ambitieus. Pas dus goed op jezelf en wees flexibel in het nastreven van jullie reisdoelen. Het moet wel veilig en leuk blijven! Genieten moet het doel zijn en géén "bijvangst"!
    Ik wens jullie heel veel mooie ervaringen toe!
    Arnold

  • 07 Juni 2016 - 09:24

    Mamma:

    Spannend hoor.en zoals Arnold al zei..hou het gezellig onderweg..ga niet eindeloos kilometers rijden(!)..geniet van de film om jullie heen..en neem de tijd..
    Ik ben zo benieuwd naar wat jullie allemaal mogen beleven. Het is leuk om jullie te volgen via dit reisverslag. Kunnen wij ook een beetje meegenieten!
    Op naar de volgende avontuur!

    xxx pappa en mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rutger en Sophie

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1183
Totaal aantal bezoekers 7405

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 Augustus 2016

Australie 2016

Landen bezocht: