zie foto's voor verslag - Reisverslag uit West End, Bahama's van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu zie foto's voor verslag - Reisverslag uit West End, Bahama's van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu

zie foto's voor verslag

Blijf op de hoogte en volg Rutger en Sophie

16 Maart 2016 | Bahama's, West End

Er gaat iets fout tijdens het plaatsen. Zie de screenshots voor laatste verslagen :-).

• 16 Maart 2016 - 12:24

Arnold:

Hee Sophie, stoer zeg! Ik kan me voorstellen dat er veel op je af komt nu. "In at the deel end" is ook niet niks! Hoop wel dat je op je werk wat begeleiding krijgt en dat je nieuwe collega's uiteindelijk "ontdooien". Hoe dan ook, het moet een bijzondere ervaring voor je zijn, wonen en werken aan de andere kant van de wereld. En fijn dat Rutger je thuis kan opvangen. Er komen nu natuurlijk zoveel nieuwe ervaringen op je af en het is altijd goed om dat met iemand te kunnen delen. Ik hoop van 1 kant dat ook hij gauw werk vindt maar mocht dat in de horeca zijn dan is de kans groot dat hij dan juist aan het werk moet op de momenten die jij nu juist als zo fijn beschrijft. Dubbel gevoel geeft dat lijkt me.
    In ieder geval heel veel succes, vergeet tussen al het werk en het op en neer reizen niet om met volle teugen te genieten en ik kijk alweer uit naar een volgend bericht van jullie!

• 16 Maart 2016 - 13:56

Mamma:

nou , dat is weer een hele ervaring erbij..en dat aan de andere kant van de wereld. Ervaring leert dat dat wel goed gaat komen! Dat is jou wel vaker gelukt! Je hebt wel lastigere winkels gehad...ff plekkie vastzetten!..veel succes daarbij! Het is maar tijdelijk en vergeet niet dat op deze manier jullie geld sparen om straks te gaan genieten van dit prachtige stukje wereld.
    Heel veel liefsxxx