Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Rutger en Sophie

29 Februari 2016 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Ik heb een leuk weekend vol 'afscheidsmomenten' achter de rug. Vrijdag heerlijk gegeten en een gezellig avondje gehad met de Jansens, zaterdag afscheidsborrel met collega's (ze hebben in ieder geval genoeg om over te praten de aankomende 6 maanden.... héhé) en zondag totaal verrast door mama en Sandra die een afscheidsfeestje hadden georganiseerd waar allemaal dierbare mensen bij waren. Mensen die ik niet vaak zie maar die bij elk belangrijk moment in mijn leven aanwezig zijn geweest en die veel voor mij betekenen. Dank hiervoor.

Toch is het raar, het lijkt net alsof iedereen om mij heen meer beseft dat ik een half jaar ga reizen dan ik zelf! Misschien is het een 'overlevingstechniek' die ik toepas om niet vol in de stress te schieten want ik moet toch nog veel regelen en ik vind het ergens natuurlijk super spannend. Vandaag staat de grote schoonmaak op de planning, koffie drinken met broertje, nog wat spullen pakken, koelkast leeg eten en straks vast inchecken voor onze eerste vlucht naar Singapore.

Tot later!

PS. Ik heb (nog) niet iedereen zijn e-mailadres, dus graag delen of aanmelden (links onderin) voor de mailing :-).


  • 29 Februari 2016 - 21:25

    Olga Brouwer-Funke:

    Hallo Sophie en Rutger wat leuk jullie tijd in Australië op deze manier toch een beetje kunnen meebeleven. Nogmaals een goede reis. Olga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rutger en Sophie

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 7429

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 Augustus 2016

Australie 2016

Landen bezocht: