Zweten - Reisverslag uit West End, Bahama's van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu Zweten - Reisverslag uit West End, Bahama's van Rutger en Sophie - WaarBenJij.nu

Zweten

Blijf op de hoogte en volg Rutger en Sophie

31 Maart 2016 | Bahama's, West End

Hallohalloooo,

Alweer bijna een maandje weg en als je na een maand nog steeds niet normaal (lees: zonder liters zweet) over straat kunt lopen, weet je dat je duidelijk niet gemaakt bent voor de tropen.

Ik had er echt serieus niet bij stil gestaan dat het zo heet was in Brisbane. Kom op, als echte Nederlander kunnen we genieten van de zon, maar als je gewoon moet werken en je na het lopen naar de bus eigenlijk alweer schone kleding aan moet... Manmanman. Laat staan make-up dragen, dat gaat echt niet hoor hahah. Ach ja, het is weer een ervaring. Want eenmaal gesmolten op werk aangekomen zoek ik naar een vest omdat de airco zo verdomde koud staat!

Als het goed is krijg ik vandaag mijn eerste salaris, erg fijn en nodig aangezien onze (vooral Rutger's) NLse rekeningen toch wel erg snel leeglopen. Alles is duuuuur vooral als je probeert te sparen. Ik klink nu wel erg negatief misschien maar dat is zeker niet de bedoeling. Het grote voordeel van dit alles (de hitte, het sparen) is dat ik verplicht rustig aan moet doen. En omdat er ook eigenlijk niks te doen is (waar zijn al je vriendennn) is het zonder 'fomo' heerlijk relaxen op bed of in het park of gewoon wandelend door de stad (je zou jaloers zijn op onze stappenteller).

Lieve groeten,

Sophie

• 31 Maart 2016 - 07:36

Marjan :

Leuk verslag!
    Heb met je te doen om in je winkelkleding, die niet bepaald gemaakt is van koel linnen, in het OV te moeten zitten.
    Fijn dat het geld nu binnen gaat komen.
    Sterkte met leeg- en rondlopen en geniet maar van het relaxen in het park.
    Lieve groetjes, Marjan

• 31 Maart 2016 - 09:39